FAQ
Sommige vragen komen regelmatig in onze mailbox voorbij. Deze hebben we hier verzameld met de antwoorden. Zo kun jij snel het antwoord op je vraag terugvinden.
Staat je vraag er niet bij of was het antwoord niet wat je zocht? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.
Ik heb nog niets ontvangen
Waar blijft mijn bestelling?
Wij doen ons best om alle bestellingen zorgvuldig en op tijd naar je te verzenden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat de bestelling nog niet is aangekomen of wellicht dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen.
Dan kun je dit bij ons melden via e mail: info@veganboodschappen.nl. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op om de bestelling naar tevredenheid te corrigeren.
Ik wil mijn bestelling kado geven, kan dat?
Kado geven
Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven dan je eigen (factuur)adres. Zo kun je jouw bestelling bij iemand, als kado, laten bezorgen!
BTW NL161296877B01
Mijn actiecode werkt niet
Mijn actiecode werkt niet
Heb je een actiecode maar die wordt niet herkend bij de afrekening? Probeer dan eerst het volgende:
- de actiecodes zijn hoofdlettergevoelig. Kijk dus goed na of je bijvoorbeeld niet per ongeluk de CAPS-LOCK aan hebt staan;
- controleer de geldigheid van de actiecode. Mogelijk is de actieperiode voorbij en dan wordt de code niet meer herkend.
Werkt de code nog steeds niets?
Neem even contact met ons op: info@veganboodschappen.nl. Binnen 24 uur krijg je een reactie van ons.